Angol nyelvi kurzus, Dublin, Írország - 10. nap

   

 Elérkezett az utolsó napunk Dublinban. 

    A délelőtt ettől függetlenül ugyanúgy zajlott, mint máskor. Péntek lévén tesztet írtunk, amely számomra is nagy visszacsatolás volt, hiszen átfogó képet kaphattam arról, mennyit tanultam az itt eltöltött két hét alatt. Véleményem szerint jól sikerült. A teszt után egy szövegértéses feladatot végeztünk el, amelyről elég sokat beszélgettünk. Az óra végén elköszöntünk az osztálytársainktól, többüknek hosszabb ideig tart a mobilitási időszak, ezért ők még maradnak. Elköszöntünk John-tól is, a tanárunktól, aki átadott nekünk egy emléklapot, az itt eltöltött sikeres kurzusról.

 



    Elmondhatom, hogy nagyszerűen éreztem magam, sok új emberrel és kultúrával találkoztam, rengeteget tanultam és mindezt egy gyönyörű városban tehettem meg.

    Nagyon örülök, hogy részt vehettem ezen a kurzuson!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ENGLISH MATTERS COURSE, HELSINKI 2022.10.06.

ENGLISH MATTERS COURSE, HELSINKI 2022.10.07.

ENGLISH MATTERS COURSE, HELSINKI 2022.10.02.